Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Glynn, Mark"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glynn, Mark Selwyn
The focus of this research is on the role of manufacturer brands for resellers within retail channels. This topic is important because of the strategic value of manufacturer brands and the increasing influence of resellers within channels of distribu
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/60
Autor:
Jones, Katharine, Glynn, Mark
Publikováno v:
Young Consumers, 2019, Vol. 20, Issue 2.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-10-2018-0860
Publikováno v:
Air and Space Law; September 2023, Vol. 48 Issue: 5 p1-12, 12p
Publikováno v:
Air and Space Law; September 2023, Vol. 48 Issue: 5 p493-504, 12p
Autor:
Zhang, Annie Liqin, Glynn, Mark S. *
Publikováno v:
In Australasian Marketing Journal (AMJ) May 2015 23(2):124-131
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing May 2014 28(2):149-165
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2009, Vol. 24, Issue 3/4, pp. 148-153.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858620910939697
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management October 2013 42(7):1121-1130
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2012, Vol. 46, Issue 9, pp. 1127-1149.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03090561211247856