Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Glushkova, Svetlana"'
Publikováno v:
Правовое государство: теория и практика, Vol 19, Iss 3(73), Pp 107-119 (2023)
The article presents the main milestones of M.M. Speransky’s intellectual biography, as well as the process of formation of his political and legal worldview. The authors consider the most important reformatory proposals and concepts, as well as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1ce20d316a84e6ab748928fa8317938
Autor:
Glushkova, Svetlana, Shelikhova, Larisa, Voronin, Kirill, Pershin, Dmitriy, Vedmedskaya, Viktoria, Muzalevskii, Yakov, Kazachenok, Alexei, Kurnikova, Elena, Radygina, Svetlana, Ilushina, Maria, Khismatullina, Rimma, Maschan, Alexei, Maschan, Michael
Publikováno v:
In Transplantation and Cellular Therapy April 2024 30(4):435-435
Autor:
Shelikhova, Larisa, Glushkova, Svetlana, Nikolaev, Ruslan, Dunaikina, Maria, Zhekhovtsova, Zhanna, Blagov, Sergey, Khismatullina, Rimma, Balashov, Dmitriy, Kurnikova, Elena, Pershin, Dmitriy, Muzalevskii, Yakov, Kazachenok, Alexei, Osipova, Elena, Trakhtman, Pavel, Maschan, Alexei, Maschan, Michael
Publikováno v:
In Transplantation and Cellular Therapy April 2021 27(4):330-330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Propósitos y Representaciones. Journal of Educational Psychology; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e1051
Propósitos y Representaciones; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e1051
Revistas Universidad San Ignacio de Loyola
Universidad San Ignacio de Loyola
instacron:USIL
Propósitos y Representaciones; Vol. 9 (2021): Número especial: Competencias profesionales para la formación universitaria internacional; e1051
Revistas Universidad San Ignacio de Loyola
Universidad San Ignacio de Loyola
instacron:USIL
The relevance of the problem is the need for an artistic understanding of the issues of social reorganization of the country, and to identify the relationship between the inner world of an individual and socio-political events that influenced the art
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The role of gender in early reading development in Russian students was investigated. The longitudinal study was conducted from the middle of preparatory pre-school year to the middle of first grade. The rate and accuracy of reading words and pseudo-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::757046f00d97288859e650cf82e3485b
http://hdl.handle.net/11585/754026
http://hdl.handle.net/11585/754026
Publikováno v:
Propósitos y Representaciones; 2021 Special Issue, Vol. 9, p1-6, 6p