Zobrazeno 1 - 10
of 18 654
pro vyhledávání: '"Global identity"'
Autor:
Hoo Tiang Boon
China is today regarded as a major player in world politics, with growing expectations for it to do more to address global challenges. Yet relatively little is known about how it sees itself as a great power and understands its obligations to the wor
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 7, pp. 842-854.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-11-2023-4830
Autor:
Barry, David M.
Publikováno v:
Michigan Sociological Review, 2023 Oct 01. 35, 115-135.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48751899
Autor:
Gao, Huachao1 (AUTHOR) hcgao@uvic.ca, Mittal, Vikas2 (AUTHOR) vmittal@rice.edu, Zhang, Yinlong3 (AUTHOR) yinlong.zhang@utsa.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2020, Vol. 57 Issue 1, p173-191. 19p. 1 Diagram, 3 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Yang, Zhiyong (AUTHOR) z_yang4@uncg.edu, Sun, Sijie (AUTHOR), Lalwani, Ashok K. (AUTHOR), Janakiraman, Narayan (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2019, Vol. 83 Issue 3, p145-162. 18p. 1 Diagram, 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2021, Vol. 47 Issue 6, p878-889. 12p. 2 Charts, 4 Graphs.