Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Glezou, K"'
Autor:
Nistor, Adina, Clemente-Gallardo, Jesus, Angelopoulos, Takis, Chodzinska, Karolina, Clemente Gallardo, Maria, Gozdzik, Agata, Gras-Velazquez, Agueda, Grizelj, A, Kolenberg, Katrien, Mitropoulou, Despoina, Micallef Gatt, AD, Tasiopoulou, E, Brunello, A, Echard, P, Arvaniti, V, Carroll, S, Cindea, N, Diamantopoulos, N, Duquenne, N, Edrisy, S, Ferguson, E, Galani, L, Glezou, K, Kameas, E, Kirmaci, H, Koliakou, I, Konomi, E, Kontopidi, E, Kulic, S, Lefkos, I, Nikoletakis, G, Siotou, E, Šimac, A, Sormani, F, Tramonti, M, Tsapara, M, Tsourlidaki, E, Vojinovic, M
The way science is approached in the classroom can be instrumental in dispelling negative stereotypes about science and scientific research in future generations. The present report looks at the Citizen Science approach as an opportunity to connect s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::15517bd0942ecc1099ddf0157a06cb57
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
Over the past few years, the rate of Web 2.0 diffusion has been dramatic. Social media and emerging technologies such as wikis, blogging, online gaming, tagging and social networking have spread widely and rapidly and are gaining increased attention
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::c6d1229d60bf62d160ad052c2ca22577
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015563
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015563
Autor:
Glezou, K. Grigoriadou, M.
This paper suggests an alternative training approach and relative training material for introductory courses to Logo programming by using a series of activities and preconstructed reusable microworlds developed in the multimedia programming environme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::eff77c55a265556e459cbf0fecf62483
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015567
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015567
Publikováno v:
2009 Ninth IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies; 2009, p554-555, 2p
Publikováno v:
Journal of Educational Computing Research; Oct2023, Vol. 61 Issue 6, p1275-1311, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Mar2023, Vol. 28 Issue 1, p225-240, 16p
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; Dec2022, Vol. 5 Issue 3, p380-401, 22p