Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Glennan, Clare"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hallingberg, Britt, Williams, Denitza, Cannings-John, Rebecca, Hughes, Kathryn, Torrens-Burton, Anna, Gillespie, David, Sellars, Paul A., Pell, Bethan, Akbari, Ashley, Ashfield-Watt, Pauline, James, Delyth, Crone, Diane, Glennan, Clare, Seage, Catherine Heidi, Perham, Nick, Poortinga, Wouter, Wahl-Jogensen, Karin, Peddle, Sarah, Campbell, Susan H., Blaxland, James, Wood, Fiona, Joseph-Williams, Natalie, Harrop, Emily, Taiyari, Khadijeh, Thomas-Jones, Emma, Phillips, Rhiannon
This protocol describes a mixed-methods longitudinal study which aims to build a detailed understanding of how people experience and respond to the COVID-19 pandemic and government policy during the first 12-months since the start of the UK outbreak.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2bae63c5c5bcd211b5939109bef803f3
Autor:
Elmi-Glennan, Clare
The Robbins Report (1963) championed the idea that higher education (HE) should be available to all who might benefit. Consequently, fair access and social inclusion have become central to the UK and Welsh Government‘s lifelong learning and widenin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::18a16b98fbb7ed9a4b7a6c1a9d421d6a
Autor:
Freeman, Leanne, Brooks, Joanna, Crowley, Colm, Elmi-Glennan, Clare, Gordon-Finlayson, Alasdair, McDermott, Hilary, Seymour-Smith, Sarah
Publikováno v:
Psychology Teaching Review; 2020, Vol. 26 Issue 1, p39-47, 9p
Autor:
Elmi-Glennan, Clare
The Robbins Report (1963) championed the idea that higher education (HE) should be available to all who might benefit. Consequently, fair access and social inclusion have become central to the UK and Welsh Government’s lifelong learning and widenin
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.606643