Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Glazer, Joshua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2019 Mar 01. 41(1), 5-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45281341
Thesis (M.Eng.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Electrical Engineering and Computer Science, 2000.
Includes bibliographical references (p. 106-108).
by Joshua E. Glazer.
M.Eng.
Includes bibliographical references (p. 106-108).
by Joshua E. Glazer.
M.Eng.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/86664
Autor:
Glazer, Joshua L., Egan, Cori
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2018 Oct 01. 55(5), 928-964.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26643529
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glazer, Joshua
This protocol was designed for three purposes: 1) To understand how district capacity and the design of research interact to determine what districts learn from their participation in an RPP. 2) To understand those factors that shape the interdepende
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5e9023df29ed1f443926c5c1b3c4047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.