Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"Glaser, Paul E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Oct . 99(22), 14104-14109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3073546
Autor:
Stoops, William W., Poole, Mégan M., Vansickel, Andrea R., Hays, Kathryn A., Glaser, Paul E. A., Rush, Craig R.
Publikováno v:
Nicotine & Tobacco Research, 2011 Jan 01. 13(1), 29-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26758446
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Progressive-ratio schedules are useful for studying the reinforcing effects of drugs. Earlier human laboratory studies showed that d-amphetamine significantly increased break points relative to placebo. However, the magnitude of the increase was mode
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/16855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joyce, B. Matthew1 gregg@uky.edu, Glaser, Paul E. A.1,2,3, Gerhardt, Greg A.1,2,4 gregg@uky.edu
Publikováno v:
Psychopharmacology. Apr2007, Vol. 191 Issue 3, p669-677. 9p. 1 Diagram, 3 Graphs.
Autor:
Glaser, Paul E. A.1,2,3 pglas0@uky.edu, Thomas, Theresa C.2,4,5, Joyce, B. Matthew2,4,5, Castellanos, F. Xavier6, Gerhardt, Greg A.1,2,4,5,7
Publikováno v:
Psychopharmacology. Mar2005, Vol. 178 Issue 2/3, p250-258. 9p. 7 Graphs.