Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Gjøtterud, Sigrid"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Transformative Research, Vol 8, Iss 1, Pp 9-19 (2021)
During my (Hafiz) childhood in Bangladesh, I experienced the negative impact of the educational system. My experiences initiated a process of conscientization leading to values-driven activism through the establishment of Education for Development an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9e631f87c5b43738e0fbbbb4c697578
Autor:
Gjøtterud, Sigrid, Hiim, Hilde, Husebø, Dag, Jensen, Liv Helene, Steen-Olsen, Tove Herborg, Stjernestrøm, Else
Publikováno v:
Gjøtterud S, Hiim H, Husebø D, Jensen LH, Steen-Olsen TH, Stjernstrøm E. Aksjonsforskning i Norge : teoretisk og empirisk mangfold. Cappelen Damm Akademisk; 2017. 471 p.
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/31147
Autor:
Gjøtterud Sigrid, Krogh Erling
Publikováno v:
International Journal for Transformative Research, Vol 4, Iss 1, Pp 7-17 (2017)
Coming from a Nordic environment, professionally working in teacher education, both authors engaged in developmental work and research in the Uluguru mountains in Tanzania. The research is carried out in a community-based organization for vulnerable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be907dac64014a89a4efdc652db803d8
Publikováno v:
Canadian Journal of Action Research; Dec2023, Vol. 24 Issue 1, p38-55, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gjøtterud, Sigrid, Hiim, Hilde, Husebø, Dag, Jensen, Liv Helene
"The purpose of this anthology is to show different perspectives on epistemology, research roles and contexts in action research. Contributors are researchers who have extensive experience in combining practice development and knowledge development i
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/46129