Zobrazeno 1 - 10
of 632
pro vyhledávání: '"Giyoo Hatano"'
Autor:
Inagaki, Kayoko, Miyake, Naomi
Publikováno v:
Human Development, 2007 Jan 01. 50(1), 7-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26763923
Autor:
Cole, Michael, Miyake, Naomi
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 2006 Jan 01. 15(3), 429-430.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25473526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naomi Miyake, Kayoko Inagaki
Publikováno v:
Human Development. 50:7-15
In this article, we trace the development of Hatano’s research, focusing on the core of his research interest, namely, expertise, conceptual development, and classroom learning. He held both Piagetian constructivist views and Vygotskian sociocultur
Publikováno v:
Understanding Human Development as the Emergent Product of Dynamic Intra-Mental/Inter-Mental Interaction: A Tribute to Giyoo Hatano
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::73a089aaf7ba5a7175bda67f7465bb72
https://doi.org/10.1159/isbn.978-3-318-01443-3
https://doi.org/10.1159/isbn.978-3-318-01443-3
Autor:
Rheta DeVries
Publikováno v:
Early Childhood Research Quarterly. 6:523-528
Autor:
Gale M. Sinatra, Paul R. Pintrich
Publikováno v:
Intentional Conceptual Change ISBN: 9781410606716
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d30fa084b7d228d4113e033afaf924d1
https://doi.org/10.4324/9781410606716-21
https://doi.org/10.4324/9781410606716-21
Autor:
Michael Cole, Naomi Miyake
Publikováno v:
Journal of the Learning Sciences. 15:429-430
(2006). Remembering Giyoo Hatano. Journal of the Learning Sciences: Vol. 15, No. 3, pp. 429-430.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giyoo Hatano, Kayoko Inagaki
Presents research on the topic of young children's naive biology, examining such theoretical issues as processes, conditions and mechanisms in conceptual development using the development of biological understanding as the target case.