Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Given L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uicc, (Jovicevic Bekic, A., Bhadrasain, V., Black, B., Blount, L., Burton, R., Clanton, M., de Sabata, M. S., Djoufelkit, K., Gelband, H., Given, L., Harford, J., Kean, T., Lillini, R., Lins, N., Lodge, M., Magrath, I., Mortara, I., Otter, R., Qiao, Y. L., Robinson, E., Sabini, G., Sancho Garnier, H., Sepúlveda, C., Trimble, E., Ullrich, A., Vercelli, Marina
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3710::23870c515f419a5980e01868c85c44fb
http://hdl.handle.net/11567/347513
http://hdl.handle.net/11567/347513
Autor:
Candice W. Ramsammy, Lisa Galvin, Celeste Joyce, Given Leshabane, Janice Buckley, Kennedy Otwombe, Afaaf Liberty, Avy Violari
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 10 (2022)
The benefits of HIV status disclosure to children is widely cited. However, few studies have reported how children respond to the process in a longitudinal fashion. This paper describes children's responses, as documented by healthcare providers (HCP
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b1782c65ffb4af7a4ca0e5f7003619b
Autor:
Celeste Joyce, Candice Ramsammy, Lisa Galvin, Given Leshabane, Afaaf Liberty, Kennedy Otwombe, Janice Buckley, Minja Milovanovic, Avy Violari
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 11, p e0277202 (2022)
Awareness of Human Immunodeficiency Virus (HIV) status improves health outcomes in children living with HIV, yet caregivers often delay disclosure. This qualitative investigation explored, through observation, how 30 caregivers responded to a HIV Dis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6165dd3378f645ddba3cb5aabc6dc72c
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges. 72(2)
PURPOSE To examine differences in attitudes toward the medical school learning environment among student subgroups based on gender and race-ethnicity, to identify the most influential predictors of student satisfaction with the learning environment,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.