Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Giuliani, Fabrice"'
Autor:
Leitgeb, Thomas, Schuller, Thierry, Durox, Daniel, Giuliani, Fabrice, Köberl, Stefan, Woisetschläger, Jakob
Publikováno v:
In Combustion and Flame March 2013 160(3):589-600
Publikováno v:
In Proceedings of the Combustion Institute 2002 29(1):91-98
Publikováno v:
International Journal of Turbomachinery, Propulsion & Power; Sep2020, Vol. 5 Issue 3, p1-25, 25p
Publikováno v:
International Journal of Turbomachinery, Propulsion & Power; Jun2020, Vol. 5 Issue 2, p1-31, 31p
Autor:
Giuliani, Fabrice
Recent advances in aeroengine design tend to diminish the thrust to weight ratio and to ameliorate the combustion efficiency, taking into account the optimisation of both pollutant emissions and noise level. Due to higher pressure and temperature ran
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1662e261510df18a443b5e08f6b02912
https://oatao.univ-toulouse.fr/28999/
https://oatao.univ-toulouse.fr/28999/
Autor:
Giuliani, Fabrice
Les instabilités de combustion apparaissant dans les systèmes aérobies de type turbomachine résultent d'un couplage aéro-thermo-acoustique et provoquent une usure accrue des pièces constituantes du foyer.Dans le contexte de la compréhension ph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=artemis___fr::967af1ca530c4bcb9e802867a0e85ba1
http://depozit.isae.fr/theses/2002/2002_Giuliani_Fabrice.pdf
http://depozit.isae.fr/theses/2002/2002_Giuliani_Fabrice.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hertweck, Michael
Experimentelle Untersuchungen zeigen eine periodische Verschiebung der Flamme und eine erhöhte Reaktivität im Bereich des akustisch positiven Drucks. Bei der Variation der Flammenposition ergeben sich Unterschiede im Stabilitätsverhalten. Numerisc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::2d0f961279e4729dd0a27c15d028d9ba
https://mediatum.ub.tum.de/1292205
https://mediatum.ub.tum.de/1292205