Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Girwidz, Raimund"'
Pictures in physics education go beyond instructional functions and serve affective roles, such as attracting attention, creating fascination, and fostering engagement with the depicted content. Recognizing the importance of these affective functions
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.04779
Autor:
Hoyer, Christoph, Girwidz, Raimund
Vector fields are a highly abstract physical concept that is often taught using visualizations. Although vector representations are particularly suitable for visualizing quantitative data, they are often confusing, especially when describing real fie
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.11912
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie; Jan2024, Vol. 38 Issue 1/2, p99-116, 18p
Das Projekt ���Lehramtsspezifische Erg��nzungen und Berufsfeldbez��ge f��r die Grundvorlesung der Physik��� setzt sich zum Ziel, die F��higkeiten angehender Physiklehrkr��fte zur Pr��sentation von Demonstrationsexp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::56b9c20eff35361ecbb912b6ebd9dbdd
Publikováno v:
In Interacting with Computers 2008 20(1):97-111
Publikováno v:
Physics Education ISBN: 9783030873905
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5310acd22153eef5d40c8e0797d2ae8b
https://doi.org/10.1007/978-3-030-87391-2_10
https://doi.org/10.1007/978-3-030-87391-2_10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2021, Vol. 49 Issue 4, p627-652, 26p