Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Girard, Donald"'
The Oregon Wellness Program : Serving Healthcare Professionals in Distress from Burnout and COVID-19
Autor:
Girard, Donald E., Nardone, David A.
Publikováno v:
Journal of Medical Regulation, 2022 Jan 01. 108(3), 27-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48697086
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 53 (2006)
Abstract Background To assess the impact of work hours' limitations required by the Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) on residents' career satisfaction, emotions and attitudes. Methods A validated survey instrument was used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef36f9a8389e4f73a2803389aeb3908b
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 36 (2006)
Abstract Background The Accreditation Council for Graduate Medical Education's (ACGME) new requirements raise multiple challenges for academic medical centers. We sought to evaluate career satisfaction, emotional states, positive and negative experie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a865d137ba846a08fdc939365ceb630
Autor:
Girard, Donald E1 (AUTHOR), Choi, Dongseok2 (AUTHOR), Dickey, Jamie3 (AUTHOR), Dickerson, Dina1 (AUTHOR), Bloom, Joseph D1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Jan2006, Vol. 40 Issue 1, p79-86. 8p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Dickey, Jamie1 dickeyja@ohsu.edu, Girard, Donald E.2, Geheb, Michael A.1, Cassel, Christine K.2
Publikováno v:
Medical Teacher. Aug2004, Vol. 26 Issue 5, p428-434. 7p.
Autor:
Girard, Donald E., Brunett, Patrick, Cedfeldt, Andrea, Bower, Elizabeth A., Flores, Christine, Rajhbeharrysingh, Uma, Choi, Dongseok
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. Sep2012, Vol. 4 Issue 3, p293-295. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dongseok Choi, Cedfeldt, Andrea, Flores, Christine, Irish, Kimberly, Brunett, Patrick, Girard, Donald
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Jul2017, p513-523, 11p, 6 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.