Zobrazeno 1 - 10
of 310
pro vyhledávání: '"Giraldi, J."'
Autor:
Pacella F, Turchetti P, Santamaria V, Impallara D, Smaldone G, Brillante C, Librando A, Damiano A, Pecori-Giraldi J, Pacella E
Publikováno v:
Clinical Ophthalmology, Vol 2012, Iss default, Pp 811-815 (2012)
Fernanda Pacella, Paolo Turchetti, Valentina Santamaria, David Impallara, Gianpaolo Smaldone, Chiara Brillante, Aloisa Librando, Angela Damiano, Jose Pecori-Giraldi, Elena PacellaDepartment of Sense Organs, University of Rome "Sapienza", Roma, ItalyB
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f551e94c922c4fd6b03d2c12b01783eb
Autor:
Giraldi, J, Guina, F.
Publikováno v:
International Journal of Business Science and Applied Management, Vol 7, Iss 2, Pp 13-28 (2012)
A country’s image could be managed to give greater value to products from that country, while making the country more attractive to investors and more desirable as a tourism destination. Considering two important gaps in the literature on country i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5585dd8124f4addaf6a9d2d9a27db3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The past two decades presents a rapid development of country image research. From the literature, several conceptual frameworks are aligned to specific topics, for instance, country-of-origin, country brand models, socioeconomic changes, among others
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::690c60aa0f39580ff1eecf4b8d2e174c
Existing country image (CI) literature tends to focus on consumer behaviour. In contrast, this paper approaches CI from the point of view of the firm. In doing so, it seeks to identify the means by which international companies associate a brand with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::96487cfd50a8d5158ec8a0cb32283000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.