Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Giordano, Keri"'
Autor:
Giordano, Keri1 (AUTHOR) KGiordan@kean.edu, McKeating, Eileen2 (AUTHOR), Hoffstein-Rahmey, Diana1 (AUTHOR), Primus-Dawson, Kai1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Aug2024, Vol. 52 Issue 6, p1095-1105. 11p.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review March 2024 158
Autor:
Murphy, Kayla1 (AUTHOR) kamurphy@kean.edu, Giordano, Keri1 (AUTHOR), Deloach, Tanaysha1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Mar2024, Vol. 52 Issue 3, p551-561. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giordano, Keri1 (AUTHOR) KGiordan@kean.edu, Palmieri, Carleigh S.1 (AUTHOR), LaTourette, Richard1 (AUTHOR), Godoy, Kristina M.1 (AUTHOR), Denicola, Gabrielle1 (AUTHOR), Paulino, Henessys1 (AUTHOR), Kosecki, Oscar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jan2024, Vol. 52 Issue 1, p21-29. 9p.
Availability & willingness of psychologists to treat infants and young children: Data from one state
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review October 2021 129
Autor:
Giordano, Keri1 (AUTHOR) KGiordan@kean.edu, McKeating, Eileen2 (AUTHOR), Chung, Debbie1 (AUTHOR), Garcia, Victoria1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Feb2023, Vol. 51 Issue 2, p383-392. 10p. 3 Charts.
Autor:
Giordano, Keri1 (AUTHOR), Goldberg, Ayal1 (AUTHOR), Engelberg, Shira1 (AUTHOR), O'Kane, Michael1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2022, Vol. 66 Issue 3, p267-275. 9p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jan2022, Vol. 50 Issue 1, p135-144. 10p. 3 Charts.