Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Giombini L"'
As an advocate of the Ethos Theory of Music, Herbert Spencer argues that sharing in a wide range of musically-aroused emotions promotes fellow-feeling thanks to which humans behave considerately towards each other. Here we attempt to provide empirica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::0f9c620727764dfcc2ca0dda4357c858
https://hdl.handle.net/11590/441248
https://hdl.handle.net/11590/441248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tutto, L. Del1 loretta.deltutto@uniurb.it, Giombini, L.2 livianagiombini@tiscali.it
Publikováno v:
International Journal of Anthropology. Apr-Sep2013, Vol. 28 Issue 2/3, p79-93. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental science. 14(2)
Literature on the so-called bilingual advantage is directed towards the investigation of whether the mastering of two languages fosters cognitive skills in the non-verbal domain. The present study aimed to evaluate whether the bilingual advantage in
Il lavoro analizza lo sviluppo longitudinale delle capacità verbali e non verbali in un gruppo di soggetti di età scolare. I risultati dimostrano che la correlazione tra le due componenti è variabile nel tempo, che le capacità non verbali, essend
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::fea5eef468c727b5b736dc7c18333aaf
http://hdl.handle.net/11585/87403
http://hdl.handle.net/11585/87403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.