Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Gineikiene, Justina"'
This study extends previous research by exploring perceptions of healthiness in the international food marketplace. To this end, it aims to fill an important gap by shedding light on the role of country of origin in shaping perceptions of healthiness
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/5081/1/Gineikiene_etal_2016_JIM_Our%2DApples%2DAre%2DHealthier.pdf
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2022 39(4):1042-1058
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences February 2022 185
Autor:
Barauskaite, Dovile, Gineikiene, Justina, Fennis, Bob M., Auruskeviciene, Vilte, Yamaguchi, Miwa, Kondo, Naoki
Publikováno v:
In Appetite 1 December 2018 131:59-67
Publikováno v:
Journal of International Business Studies, 2017 Oct 01. 48(8), 992-1008.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45149385
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2017 72:93-103
Autor:
Kazlauske, Dovile, Gineikiene, Justina
Publikováno v:
Baltic Journal of Management, 2017, Vol. 12, Issue 3, pp. 292-306.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BJM-08-2016-0185
Publikováno v:
Baltic Journal of Management, 2017, Vol. 12, Issue 2, pp. 139-152.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BJM-01-2016-0016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.