Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Gindl, Stefan"'
Autor:
Boch, Michael, Gindl, Stefan, Barnett, Alan, Margetis, George, Mireles, Victor, Adamakis, Emmanouil, Knoth, Petr
Publikováno v:
WorldCIST'22
This paper systematically reviews a set of well-established data management platforms and compares their functionality. We de- rived an initial criteria catalogue from existing research work and ex- tended it based on the input gathered through sever
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2bc45db44cec1791c04ccff2952c18c2
http://oro.open.ac.uk/81959/1/review_of_data_management_platforms.pdf
http://oro.open.ac.uk/81959/1/review_of_data_management_platforms.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, estimation_results_adl for Exploring the predictive ability of LIKES of posts on the Facebook pages of four major city DMOs in Austria by Ulrich Gunter, Irem Önder, and Stefan Gindl in Tourism Economics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a31a54ed538209d85cb208c92afd50c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Travel Research; Feb2020, Vol. 59 Issue 2, p195-208, 14p
Autor:
Gindl, Stefan
Sentimentanalyse ist jenes Forschungsfeld, dass sich mit der Konzeption, Implementierung und Evaluierung von Systemen besch��ftigt, die menschliche Stimmungen verstehen sollen. Durch die breite Verf��gbarkeit von stimmungsgeladenen Aussagen i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::77abc8e6733a36a0d88293c2430f4ab3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clematide, Simon, Gindl, Stefan, Klenner, Manfred, Petrakis, Stefanos, Remus, Robert, Ruppenhofer, Josef, Waltinger, Ulli, Wiegand, Michael
Publikováno v:
University of Zurich
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::30763515f8412a6a16c9d6d023e3db68
https://doi.org/10.5167/uzh-64980
https://doi.org/10.5167/uzh-64980
Publikováno v:
Journal of Information and Data Management; Vol 1 No 3 (2010): SBBD 2010; 329
Journal of Information and Data Management; v. 1 n. 3 (2010): SBBD 2010; 329
Journal of Information and Data Management; v. 1, n. 3 (2010): SBBD 2010; 329
Journal of Information and Data Management; v. 1 n. 3 (2010): SBBD 2010; 329
Journal of Information and Data Management; v. 1, n. 3 (2010): SBBD 2010; 329
Sentiment detection automatically identifies emotions in textual data. The increasing amount of emotive documents available in corporate databases and on the World Wide Web calls for automated methods to process this important source of knowledge. Se
In clinical practice guidelines (CPGs) the medical information is stored in a narrative way. A large part of this information occurs in a negated form. The detection of negation in CPGs is an important task since it helps medical personnel to identif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::13de9f32b00ef6e9402699c280430ad4
https://europepmc.org/articles/PMC2855380/
https://europepmc.org/articles/PMC2855380/