Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Gin, Brian C."'
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education; Nov2024, Vol. 29 Issue 5, p1571-1592, 22p
Autor:
Gin, Brian C.1 brian.gin@ucsf.edu
Publikováno v:
Medical Education. May2023, Vol. 57 Issue 5, p384-387. 4p.
Publikováno v:
J Mol Biol. 2009 Oct 9;392(5):1303-14.
Models of protein energetics which neglect interactions between amino acids that are not adjacent in the native state, such as the Go model, encode or underlie many influential ideas on protein folding. Implicit in this simplification is a crucial as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0808.2231
Autor:
Gin, Brian C.1 brian.gin@ucsf.edu, ten Cate, Olle2,3, O'Sullivan, Patricia S.3,4, Hauer, Karen E.3, Boscardin, Christy3,5
Publikováno v:
Medical Education. Mar2022, Vol. 56 Issue 3, p303-311. 9p. 2 Charts.
Autor:
Gin, Brian C.1 (AUTHOR) brian.gin@ucsf.edu, Tsoi, Stephanie1 (AUTHOR), Sheu, Leslie2 (AUTHOR), Hauer, Karen E.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education. Dec2021, Vol. 10 Issue 6, p327-333. 7p.
Autor:
Gin, Brian C
Publikováno v:
Medical education, vol 57, iss 5
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7ec86ca3bd193f07107aa51fd06b2b97
https://escholarship.org/uc/item/290427xf
https://escholarship.org/uc/item/290427xf
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education; 20240101, Issue: Preprints p1-7, 7p
Publikováno v:
Medical education, vol 56, iss 3
ContextClinical supervisors make judgements about how much to trust learners with critical activities in patient care. Such decisions mediate trainees' opportunities for learning and competency development and thus are a critical component of educati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::20005a2b987d460c667842f3768dcf74
https://escholarship.org/uc/item/9p89v9bc
https://escholarship.org/uc/item/9p89v9bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.