Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Gillian‐Daniel, Donald L."'
Autor:
Calkins, Susanna, Conway, Anna, Daniels, Tazin, Frey, Regina F., Gillian-Daniel, Donald L., Goldberg, Bennett, McC. Greenler, Robin, Hill, Lucas B., Hokanson, Sarah Chobot, Johnson-Ojeda, Vanessa, Pinder-Grover, Tershia, Armstrong, Sara, Buchanan, Diamond, Codding, Diane, Dorizan, Schnaude, Green, Noah, Hernandez, Ivan A., Himelman, Lisa, Immelman, Tim, Keeles, Omari W.
Publikováno v:
Change; Sep/Oct2024, Vol. 56 Issue 5, p31-40, 10p
Publikováno v:
Innovative Higher Education; Aug2024, Vol. 49 Issue 4, p735-755, 21p
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Apr 01. 99(7), 4337-4342.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3058305
Publikováno v:
Change, 2016 Sep 01. 48(5), 16-25.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44082135
Autor:
Gillian-Daniel, Donald L., Greenler, Robin McC., Bridgen, Sean T., Dukes, April A., Hill, Lucas B.
Publikováno v:
Change. Sep 2021, Vol. 53 Issue 5, p48-55. 8p.
Publikováno v:
Change, 2015 Nov 01. 47(6), 32-41.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44081780
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gillian‐Daniel, Donald L.1 (AUTHOR) ddaniel@wisc.edu, Petty, Elizabeth M.2 (AUTHOR), Schmid, Megan E.1 (AUTHOR), Stahr, Anne1 (AUTHOR), Raymond, Nancy C.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Directions for Teaching & Learning. Summer2020, Vol. 2020 Issue 162, p123-133. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Change; Jul/Aug2020, Vol. 52 Issue 4, p46-52, 7p