Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Gillard, Ellen"'
Publikováno v:
Human Development, 2009 Jan 01. 52(2), 95-108.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26764895
Autor:
Gillard, Ellen1, Schaeken, Walter2, Van Dooren, Wim3 wim.vandooren@ped.kuleuven.be, Verschaffel, Lieven3
Publikováno v:
Studia Psychologica. 2011, Vol. 53 Issue 4, p385-401. 17p.
Publikováno v:
Gillard, Ellen; Schaeken, Walter; Van Doorden, Wim; & Verschaffel, Lieven. (2009). Processing Time Evidence for a Default-Interventionist Model of Probability Judgments. Proceedings of the Cognitive Science Society, 31(31). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6sc1970f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::339004f91f9c9ca1492d02e491a2f47e
http://www.escholarship.org/uc/item/6sc1970f
http://www.escholarship.org/uc/item/6sc1970f
Autor:
Gillard, Ellen
In this doctoral project we will interpret some reasoning errors in mathematics and science from a dual process account and we will evaluate the scientific value of this alternative paradigmatic perspective. The phenomena under investigation are the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::9cdeacdcf94c4c5167826c1d85dc18f4
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/635811
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/635811
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.