Zobrazeno 1 - 10
of 735
pro vyhledávání: '"Gillam, L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Ethics, 2009 Dec 01. 35(12), 722-728.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20696690
Publikováno v:
Journal of Medical Ethics, 2006 Sep 01. 32(9), 537-541.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27719700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dalton D, Paul A. Tiffin, Coleman M, Gillam L, Doulton J, Harris J, Roberts K, Christidis A, Valentin, Kubacki A, Callwood A, Tarmey D
ObjectivesGlobal, Covid-driven restrictions around face-to-face interviews for healthcare student selection have forced admissions staff to rapidly adopt adapted online systems before supporting evidence is available. We have developed, what we belie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a2384a84022b4f1b7ac8ceb6f720c303
https://doi.org/10.1101/2021.02.28.21251817
https://doi.org/10.1101/2021.02.28.21251817
ackground Treatment decision-making in pediatric oncology can be complex. Recent advances in genome sequencing and novel or ‘personalized’ therapies potentially increases the complexity of decision-making and treatment options. Objectives This st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::9754b5cb1abf662d41118ab04f54f17d
https://hdl.handle.net/10453/145850
https://hdl.handle.net/10453/145850
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.