Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Gill, JA"'
Autor:
Gill, Jason Martin
Families play a vital role in their child's education both educationally and behaviorally. Schools hold family engagement events and want parent support, but schools are not including families in the planning and implementation of their School-wide P
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/123830
Human communities often discharge wastewaters into estuaries, influencing their organic and pollutant loading, benthic community and trophic structure. The implementation of the Water Framework Directive has encouraged the treatment of wastewater dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::5c5675d274a3725465071e6d90a51653
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/34987/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/34987/
The architectural complexity of coral reefs is largely generated by reef-building corals, yet the effects of current regional-scale declines in coral cover on reef complexity are poorly understood. In particular, both the extent to which declines in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::c0650711280ae38465946602faae89ca
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/30596/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/30596/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.