Zobrazeno 1 - 10
of 263
pro vyhledávání: '"Gilchrist, F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gilchrist, F. W.1
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan1953, Vol. 17 Issue 3, p267-272. 6p.
Autor:
Gilchrist, F. Ian, Noble, Bram
Publikováno v:
Arctic, 2006 Jun 01. 59(2), 233-235.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40512803
Publikováno v:
Biometrika, 1977 Aug 01. 64(2), 347-354.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2335703
Publikováno v:
European Archives of Paediatric Dentistry
Objective To assess the impact of dental caries and treatment under general anaesthetic (GA) on the everyday lives of children and their families, using child-reported measures of quality of life (QoL) and oral health-related quality of life (OHRQoL)
Background: Caries Impacts and Experiences Questionnaire for Children (CARIES-QC) is a child-centred caries-specific quality of life measure. This study aimed to select, and validate with children, a classification system for a paediatric condition-s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4b0ab967a6aa9b48aedb43fbd3e19d3f
https://eprints.whiterose.ac.uk/160762/1/Selection_and_validation_of_a_classification_system_for_a_child_centred_caries_specific_utility_measure_Rogers_H.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/160762/1/Selection_and_validation_of_a_classification_system_for_a_child_centred_caries_specific_utility_measure_Rogers_H.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.