Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"Gilal, Faheem Gul"'
Autor:
Gilal, Faheem Gul1 (AUTHOR), Paul, Justin2 (AUTHOR) justin.paul@upr.edu, Gilal, Rukhsana Gul3 (AUTHOR), Gilal, Naeem Gul4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Nov2023, Vol. 65 Issue 6, p745-777. 33p.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 42, Issue 2, pp. 226-257.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-06-2022-0225
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 6, pp. 942-957.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-01-2022-3849
Publikováno v:
In European Management Journal December 2023 41(6):845-863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Management Journal June 2023 41(3):415-424
Publikováno v:
Central European Management Journal, Vol 30, Iss 2, Pp 83-102 (2022)
Purpose: Using congruity theory, triangular theory of love, gender schema theory, and generational cohort theory, this study aimed to examine the relationships between congruity types and consumers’ service brand passion, along with the moderation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e955c60cfa24971b4545ebe46e0b58d
Autor:
Gilal, Faheem Gul, Gilal, Naeem Gul, Shahid, Shadma, Gilal, Rukhsana Gul, Shah, Syed Mir Muhammad
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 152:487-504
Autor:
Gilal, Rukhsana Gul1 (AUTHOR), Gilal, Faheem Gul1 (AUTHOR) faheem.gul@iba-suk.edu.pk, Gilal, Naeem Gul2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Brand Management. May2024, Vol. 31 Issue 3, p251-264. 14p.