Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Gijbels, Liesbeth"'
Autor:
Yeatman, Jason D., McCloy, Daniel R., Caffarra, Sendy, Clarke, Maggie D., Ender, Suzanne, Gijbels, Liesbeth, Joo, Sung Jun, Kubota, Emily C., Kuhl, Patricia K., Larson, Eric, O’Brien, Gabrielle, Peterson, Erica R., Takada, Megumi E., Taulu, Samu
Publikováno v:
In Brain Research Bulletin 15 June 2024 212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gijbels, Liesbeth1,2, Yeatman, Jason D.3,4, Lalonde, Kaylah5, Lee, Adrian K. C.1,2 akclee@uw.edu
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2021, Vol. 64 Issue 12, p5022-5040. 19p. 2 Diagrams, 5 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Research shows that on average, children with dyslexia behave less categorically in phoneme labeling tasks. This study investigates three subtle ways struggling readers may perform differently than their typically developing peers in this experimenta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff71a272a6095ce6294390c235a63388
https://doi.org/10.31234/osf.io/4x6qd
https://doi.org/10.31234/osf.io/4x6qd