Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Giguere, P.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giguere, P.M., Huang, X.-P., Cheng, J., Kozikowski, A.P., Roth, B.L., Schmerberg, C.M., Wetsel, W.C., McCorvy, J.D., Pogorelov, V.M., Zhu, H., Rodriguiz, R.M.
A series of novel compounds with two halogen substituents have been designed and synthesized to further optimize the 2-phenylcyclopropylmethylamine scaffold in the quest for drug-like 5-HT2C agonists. Compound (+)-22a was identified as a potent 5-HT2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0ac70de3e35c020be46a35a2e7ad7560
On the basis of the structural similarity of our previous 5-HT2C agonists with the melatonin receptor agonist tasimelteon and the putative biological cross-talk between serotonergic and melatonergic systems, a series of new (2,3-dihydro)benzofuran-ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ff89bdc46d114c6568791d49db195a67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.