Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Gibson, Keylie M."'
Autor:
Loeffler, Caitlin, Gibson, Keylie M., Martin, Lana, Chang, Liz, Rotman, Jeremy, Toma, Ian V., Mason, Christopher E., Eskin, Eleazar, Zackular, Joseph P., Crandall, Keith A., Koslicki, David, Mangul, Serghei
The human-associated microbiome is closely tied to human health and is of substantial clinical interest. Metagenomics-based tools are emerging for clinical diagnostics, tracking the spread of diseases, and surveillance of potential pathogens. In some
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.11304
Autor:
Gibson, Keylie M.1 kmgibson@gwu.edu, Jair, Kamwing2, Castel, Amanda D.2, Bendall, Matthew L.1, Wilbourn, Brittany2, Jordan, Jeanne A.2, Crandall, Keith A.1,3, Pérez-Losada, Marcos1,3,4, the DC Cohort Executive Committee, Subramanian, Thilakavathy5, Binkley, Jeffery5, Taylor, Rob5, Rayeed, Nabil5, Akridge, Cheryl5, Purinton, Stacey5, Naughton, Jeff5, Rakhmanina, Natella6, D'Angelo, Larry7, Kharfen, Michael8, Wood, Angela9
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/22/2020, Vol. 10 Issue 1, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.