Zobrazeno 1 - 10
of 2 007
pro vyhledávání: '"Gibson, F"'
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies February 2020 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gibson, F. Elizabeth
Acidophilic, moderately thermophilic, Gram positive bacteria which are able to oxidize iron and solubilize sulphide ores are likely to be of industrial importance for the leaching of metals from mineral ores. Genetic manipulation of these bacteria mi
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.293916
Publikováno v:
Adolescent Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 9, Pp 149-166 (2018)
Sarah Lea,1 Rachel M Taylor,1 Ana Martins,1 Lorna A Fern,1 Jeremy S Whelan,1 Faith Gibson2,3 1Cancer Division, University College London Hospitals NHS Foundation Trust, London, UK; 2School of Health Sciences, University of Surrey, Guildford, UK; 3Cen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/284238d85c42439f8f4815e6593fd56e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serjeant, G.R., Serjeant, B.E., Mason, K.P., Gibson, F., Osmond, Clive, Thein, S.L., Happich, M., Kulozik, A.E
Publikováno v:
J Community Genet
Based in the parish of Manchester in central Jamaica, the Manchester Project offered free detection of haemoglobin genotype to senior classes in 15 secondary schools between 2008 and 2013. Restricting the database to 15,103 students aged 15.0–19.9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.