Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Giannakopoulou, Marianthi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moysiadis, Theocharis, Adamides, George, Stylianou, Andreas, Zotos, Nikolaos, Giannakopoulou, Marianthi, Alexiou, George
Publikováno v:
In Bio-economy and Agri-production 2021:175-194
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Achillas, Charisios, Adamides, George, Alexiou, George, Arvanitis, Konstantinos G., Banias, Georgios F., Bauerdick, Josef, Bernhardt, Heinz, Bochtis, Dionysis, Canavari, Maurizio, Carli, Giacomo, Dietrich, Reinhard, Eom, Gil-Un, Fragkos, Athanasios, Frech, Lorenz, Gaál, Márta, Giannakopoulou, Marianthi, Gräff, Anja, Hijazi, Omar, Höhendinger, Martin, Höld, Manfred, Illés, Ivett, Kateris, Dimitrios, Kemény, Gábor, Kfir, Shlomi, Kiss, Andrea, Kleisiari, Christina, Kontogiannopoulos, Konstantinos N., Kovács, Tamás, Krieg, Hans Jürgen, Kyrgiakos, Leonidas-Sotirios, Lámfalusi, Ibolya, Lampridi, Maria, Lee, Doheon, Loukatos, Dimitrios, Magda, Róbert, Marinoudi, Vasso, Medici, Marco, Mettenleiter, Sonja, Molnár, András, Moon, Junghoon, Moysiadis, Theocharis, Naor, Amos, Niavis, Spyros, Park, Yeowoon, Patsios, Sotiris I., Pearson, Simon, Roy, Latsch, Ruedi, Stark, Salzer, Yael, Sørensen, Claus G., Stumpenhausen, Jörn, Stylianou, Andreas, Szilágyi, Róbert, Szlovák, Sándor, Tagliaventi, Maria Rita, Tóth, Judit, Treiber, Maximilian, Várallyai, László, Vlontzos, George, Yechezkely, Yehoshua, Yonai, Eyal, Yuk, Aesol, Zait, Shimon, Zotos, Nikolaos
Publikováno v:
In Bio-economy and Agri-production 2021:xi-xiv
Publikováno v:
New Medit: Mediterranean Journal of Economics, Agriculture & Environment; Mar2020, Vol. 19 Issue 1, p19-34, 16p
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This paper focuses on a specific aspect of shopping; grocery shopping. Grocery shopping is an essential and routine type of consumer behavior, which over the last few decades has undergone major changes due to the rapid evolution of technology. E-gro