Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Giaconi, Valentina"'
A transformation called normalized gain (ngain) has been acknowledged as one of the most common measures of knowledge growth in pretest-posttest contexts in physics education research. Recent studies in math education have shown that ngains can also
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.07730
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-8, 8p
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Oct2024, Vol. 55 Issue 10, p2436-2457, 22p
Autor:
Giaconi, Valentina1,2 valentina.giaconi@uoh.cl, Gómez, Gabriela1, Jiménez, Daniela2, Gareca, Benjamín1, Durán del Fierro, Francisco3, Leonor Varas, María2
Publikováno v:
Pensamiento Educativo. 2022, Vol. 59 Issue 1, p1-16. 16p.
Publikováno v:
Acta Scientiae (1517-4492); Jul/Aug2023, Vol. 25 Issue 4, p95-132, 38p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
While the community highly values critical friendship experiences between teacher educators, there is little evidence regarding what happens within such experiences. In this study, we report a Self-Study developed by two mathematics teacher educators
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::b0d8c569f78eac5b1f66b9699e5a5196
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03746281
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03746281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MEDİNA JEREZ, William, TCHOSHANOV, Mourat, LYNCH, Ruby, ITURRALDE, Cristina, FREİRE, Laisa, CRUZ, Maria, GİACONİ, Valentina, SAADATİ, Farzaneh, BERTELLE, Adriana, ROCHA, Adriana, FUHR, Ana, MOLİNA ANDRADE, Adela
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 2 201-226
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
Professional growth of STEM teacher educators remains an underdeveloped topic in educational research. In the current study, STEM teacher educators representing six countries: Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Mexico, and USA completed a survey, wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::dedec3e4b9fbf3d97e772ffee25b42fb
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/64710/906935
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/64710/906935