Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Ghossainy, Maliki"'
Autor:
Weisman, Kara1 (AUTHOR) kgweisman@gmail.com, Ghossainy, Maliki E.2 (AUTHOR) kgweisman@gmail.com, Williams, Allison J.2 (AUTHOR), Payir, Ayse2 (AUTHOR), Lesage, Kirsten A.2 (AUTHOR), Reyes-Jaquez, Bolivar1 (AUTHOR), Amin, Tamer G.3 (AUTHOR), Anggoro, Florencia K.4 (AUTHOR), Burdett, Emily R. R.5 (AUTHOR), Chen, Eva E.6 (AUTHOR), Coetzee, Lezanie7,8 (AUTHOR), Coley, John D.9 (AUTHOR), Dahl, Audun10 (AUTHOR), Dautel, Jocelyn B.11 (AUTHOR), Davis, Helen Elizabeth12,13 (AUTHOR), Davis, Elizabeth L.1 (AUTHOR), Diesendruck, Gil14 (AUTHOR), Evans, Denise7,8 (AUTHOR), Feeney, Aidan11 (AUTHOR), Gurven, Michael15 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/8/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-52. 52p.
Autor:
Kumar, Sona C., Haber, Amanda S., Ghossainy, Maliki E., Barbero, Samantha, Corriveau, Kathleen H.
Publikováno v:
In Acta Psychologica March 2023 233
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2022 63
Autor:
Ghossainy, Maliki Eyvonne
The first goal of this study is to test the prediction that children who perceive similarity between a novel physical event and the real world will be more likely to express belief in the reality of a novel character involved in the event than childr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-08-3986
Autor:
Barnhill, Kelly, Gutierrez, Alan, Ghossainy, Maliki, Marediya, Zabin, Devlin, Morgan, Sachdev, Prageet, Marti, C. Nathan, Hewitson, Laura
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders June 2018 50:51-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evolutionary Psychology. Jan-Mar2021, Vol. 19 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Aczel, Balazs, Bago, Bence, Chartier, Christopher, Protzko, John, Musser, Erica, Gill, Tripat, Kovacs, Marton, Chuan-Peng, Hu, Jimenez-Leal, William, Thomae, Evan, Kuzminska, Anna, Ghossainy, Maliki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4b09519bb140eeb21eb631c00777e4c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Research has extensively studied how children epistemically evaluate people as secondhand information sources, but less is known about how they evaluate knowledge artifacts, or nonhuman sources such as books or videos. Recent research indicates that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8ce8d02a27f29a3362679b09f078a378