Zobrazeno 1 - 10
of 273
pro vyhledávání: '"Ghose, Anindya"'
Autor:
Ghose, Anindya (AUTHOR), Lee, Heeseung Andrew (AUTHOR), Nam, Kihwan (AUTHOR), Oh, Wonseok (AUTHOR) wonseok.oh@kaist.ac.kr
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2024, Vol. 61 Issue 3, p517-535. 19p.
Publikováno v:
MIS Quarterly, 2021
In this paper, we examine the effectiveness of various recommendation strategies in the mobile channel and their impact on consumers' utility and demand levels for individual products. We find significant differences in effectiveness among various re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.10468
Empowering Patients Using Smart Mobile Health Platforms: Evidence From A Randomized Field Experiment
With today's technological advancements, mobile phones and wearable devices have become extensions of an increasingly diffused and smart digital infrastructure. In this paper, we examine mobile health (mHealth) platforms and their health and economic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.05506
Digital contact tracing and analysis of social distancing from smartphone location data are two prime examples of non-therapeutic interventions used in many countries to mitigate the impact of the COVID-19 pandemic. While many understand the importan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.05859
Autor:
Ghose, Anindya1 aghose@stern.nyu.edu, Xitong Guo2 xitongguo@gmail.com, Beibei Li3 beibeili@andrew.cmu.edu, Yuanyuan Dang4 dyy777@scut.edu.cn
Publikováno v:
MIS Quarterly. Mar2022, Vol. 46 Issue 1, p151-191. 41p. 2 Color Photographs, 5 Diagrams, 12 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Adamopoulos, Panagiotis1 padamop@emory.edu, Ghose, Anindya2 aghose@stern.nyu.edu, Tuzhilin, Alexander2 atuzhili@stern.nyu.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Mar2022, Vol. 46 Issue 1, p101-150. 50p. 37 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2023 40(1):12-21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.