Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Gholami, Parisa"'
Autor:
Shirbagi, Naser, Gholami, Parisa
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 13, Issue 3, pp. 664-683.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-04-2019-0083
Autor:
Nikravesh, Fatemeh Yadavar, Gholami, Parisa, Bayat, Elham, Talebkhan, Yeganeh, Mirabzadeh, Esmat, Damough, Shadi, Aliabadi, Hooman Aghamirza Moghim, Nematollahi, Leila, Ardakani, Yalda Hosseinzadeh
Publikováno v:
Applied Biochemistry & Biotechnology; Feb2024, Vol. 196 Issue 2, p804-820, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heidenreich, Paul A., Sahay, Anju, Mittman, Brian S., Oliva, Nancy, Gholami, Parisa, Rumsfeld, John S., Massie, Barry M.
Publikováno v:
In The Joint Commission Journal on Quality and Patient safety August 2015 41(8):361-369
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goldstein, Mary K., Coleman, Robert W., Tu, Samson W., Shankar, Ravi D., O'Connor, Martin J., Musen, Mark A., Martins, Susana B., Lavori, Philip W., Shlipak, Michael G., Oddone, Eugene, Advani, Aneel A., Gholami, Parisa, Hoffman, Brian B.
Publikováno v:
In Journal of the American Medical Informatics Association September-October 2004 11(5):368-376
Autor:
Shirbagi, Naser, Gholami, Parisa
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education; September 2020, Vol. 13 Issue: 3 p664-683, 20p