Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Gharid Nourallah"'
Autor:
Gharid Nourallah Bekdache, Anne Berndl
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 9, Iss 7 (2019)
Objectives To explore the current status to which Canadian obstetrics and gynaecology (Ob-Gyn) programmes teach residents about pregnancy in patients with physical disabilities, and to assess the level of interested in providing formal education sess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66938ff7472b4599bf70efd1399e5e62
Autor:
Gharid Nourallah, Greg Ryan, Nimrah Abbasi, Gareth Seaward, Johannes Keunen, Tim Van Mieghem, Francis LeBouthillier, Rory Windrim
Publikováno v:
Journal of Obstetrics and Gynaecology Canada. 44:931-933
This article describes an inexpensive simulator developed for teaching intrauterine blood transfusion. The model is constructed from a boneless chicken thigh folded over a Penrose drain placed in a water-filled snap-lock lid container and covered by
Autor:
Rottenstreich, Misgav, Berger, Howard, Agrawal, Swati, Mendoza, Homero Flores, Bekdache, Gharid Nourallah, Goswami, Ipsita, DeFrance, Bryon, Barrett, Jon F., Ashwal, Eran
Publikováno v:
In American Journal of Obstetrics and Gynecology January 2024 230(1) Supplement:S441-S441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne Berndl, Gharid Nourallah Bekdache
Publikováno v:
BMJ Open
ObjectivesTo explore the current status to which Canadian obstetrics and gynaecology (Ob-Gyn) programmes teach residents about pregnancy in patients with physical disabilities, and to assess the level of interested in providing formal education sessi
Publikováno v:
BMJ Open
IntroductionInvasive prenatal procedures (IPP) are core competencies in a Maternal–Fetal Medicine (MFM) fellowship training programme yet no standardised competency-based curriculum exists. This scoping review aims to provide a comprehensive unders
Publikováno v:
American Journal of Obstetrics and Gynecology. 220:S666