Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Ghali, Samantha"'
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2024, Vol. 67, p2297-2315. 19p.
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. May2023, Vol. 32 Issue 3, p977-988. 12p. 2 Diagrams.
Publikováno v:
In Journal of English for Academic Purposes September 2020 47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This project aims to characterize morphosyntactic abilities in racially and ethnically diverse autistic adolescents and young adults with and without language impairment. Specific research questions are: 1) How do morphosyntactic outcomes in terms of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e661ca6b26bd41d87fec7b62a9df485
Autor:
Girolamo, Teresa, Larson, Caroline, Canale, Rebecca, Greene-Pendelton, Kyle, Ghali, Samantha, Campos, Ivan, Shogren, Karrie, Sterling, Audra, Eigsti, Inge-Marie
This project will evaluate the influence of (1) access to education and services and (2) sense of community on adaptive behaviors, social responsiveness, and self-determination in BIPOC autistic adolescents and young adults after taking into account
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b77361b6d47ecc18e9cd3373acdb2835
This study aims to investigate the evaluation of applicants to master's speech-language pathology programs in the United States. Respondents will include PhD students/candidates and faculty. They will respond to a survey questionnaire with the follow
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c4a71315447cc1405c254c97d799601
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.