Zobrazeno 1 - 10
of 184
pro vyhledávání: '"Gevirtz R"'
Autor:
LaMarca, Kristen1,2 (AUTHOR) kristenlamarca@outlook.com, Gevirtz, R.2 (AUTHOR), Lincoln, Alan J.2 (AUTHOR), Pineda, Jaime A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Psychophysiology & Biofeedback. Jun2023, Vol. 48 Issue 2, p229-245. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Heart rate variability (HRV) appears to be a transdiagnostic biomarker for health and disease. Although initial studies using HRV biofeedback (HRVB) to regulate HRV as a potential adjunctive treatment to gold-standard interventions seem promising, mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3569bd7341e747d5747d687892455c51
https://doi.org/10.31234/osf.io/7g5q8
https://doi.org/10.31234/osf.io/7g5q8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders, vol 48, iss 6
LaMarca, K; Gevirtz, R; Lincoln, AJ; & Pineda, JA. (2018). Facilitating Neurofeedback in Children with Autism and Intellectual Impairments Using TAGteach. JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS, 48(6), 2090-2100. doi: 10.1007/s10803-018-3466-4. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/42k786j3
LaMarca, K; Gevirtz, R; Lincoln, AJ; & Pineda, JA. (2018). Facilitating Neurofeedback in Children with Autism and Intellectual Impairments Using TAGteach. JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS, 48(6), 2090-2100. doi: 10.1007/s10803-018-3466-4. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/42k786j3
Individuals with autism and intellectual impairments tend to be excluded from research due to their difficulties with methodological compliance. This study focuses on using Teaching with Acoustic Guidance-TAGteach-to behaviorally prepare children wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::477cea8ca343e48ba5a0aa7e3f40b96b
https://escholarship.org/uc/item/42k786j3
https://escholarship.org/uc/item/42k786j3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Verhaltenstherapie. 2000, Vol. 10 Issue 4, p258-271. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.