Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Gette, Cody"'
Exploring the Complex Relationships among Reasoning, Content Understanding, and Intuition in Physics
Autor:
Gette, Cody
Physics education research over the past few decades has made significant advances toward improving instructional practices and developing effective instructional materials for physics classrooms. In some contexts, however, after multiple instruction
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10365/28878
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Semler, Matthew R., Hoey, Justin M., Srinivasan Guruvenket, Gette, Cody R., Swenson, Orven F., Hobbie, Erik K.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 2014, Vol. 115 Issue 16, p163503-1-163503-6, 6p, 2 Black and White Photographs, 7 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.