Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Gerybadze, A."'
Autor:
Gerybadze, Alexander, Slowak, André
Publikováno v:
A Focussed Issue on Identifying, Building, and Linking Competences
Autor:
Gerybadze, Alexander
Publikováno v:
MIR: Management International Review, 2004 Jan 01. 44(3), 103-128.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40836032
Autor:
Alexander Gerybadze, Helen Mengis
Publikováno v:
Innovation, Catch-up and Sustainable Development ISBN: 9783030849306
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a507cde5532695b2266c817de3de4bcc
https://doi.org/10.1007/978-3-030-84931-3_8
https://doi.org/10.1007/978-3-030-84931-3_8
Autor:
Alexander Gerybadze
Publikováno v:
Technikfolgenabschätzung – Theorie und Praxis, Vol 16, Iss 3 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc001670f5ad4f0eb57db521cc09dfa3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexander Gerybadze
Publikováno v:
Managing Innovation in a Global and Digital World ISBN: 9783658272401
This chapter analyzes major trends and structural changes related to technology and innovation management (TIM) for the period 1995 to 2018. For quite a while, TIM was characterized by an emphasis on R&D, and biases in favor of technology-push, home-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::37cd67a47a98ee46e196791e3d40e96c
https://doi.org/10.1007/978-3-658-27241-8_14
https://doi.org/10.1007/978-3-658-27241-8_14
Autor:
Malte Klein, Alexander Gerybadze
Publikováno v:
International Journal of Technology Management. 83:114
The paper provides an evolutionary model of industry development and learning within the wind power sector. Today this industry has attained a mature phase characterised by increased global competition, standardisation and stronger emphasis on proces
Autor:
Alexander Gerybadze
Publikováno v:
The Economic Thought of Friedrich List
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8040452de26cc7d91697a581fbb1e5cd
https://doi.org/10.4324/9781351245197-16
https://doi.org/10.4324/9781351245197-16
There is a current research gap in the marketing and management literature regarding the setup of sales and distribution structures as well as the rollout in foreign target markets in order to establish countrywide presences. Due to this gap, we deve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9fb99bf7c841755c0eeaee7512ffc5fd
https://hdl.handle.net/10419/178509
https://hdl.handle.net/10419/178509