Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Gerrard, M P"'
Autor:
Gerrard, M. B., Sumner, T. J.
Applying Newtonian dynamics in five dimensions rather than four, to a universe that is closed, isotropic and expanding,suggests that under certain circumstances an additional and previously unidentified acceleration, a_A, can arise affecting the four
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0807.3158
Autor:
Gerrard, M. B., Sumner, T. J.
The effect of introducing a fifth large-scale space-time dimension to the equations of orbital dynamics was analysed in an earlier paper by the authors. The results showed good agreement with the observed flat rotation curves of galaxies and the Pion
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0704.0332
Autor:
Gerrard, M. B., Sumner, T. J.
A model based on simple assumptions about 4-dimensional space-time being closed and isotropic, and embedded in a 5th large-scale dimension, r, representing the radius of curvature of space-time, has been used in an application of Newton's Second Law
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/gr-qc/0605080
Publikováno v:
PeerJ, Vol 3, p e751 (2015)
Morphological variation in the geographically widespread coral Porites lobata can make it difficult to distinguish from other massive congeneric species. This morphological variation could be attributed to geographic variability, phenotypic plasticit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c57adab750824fff9d5b7df55e902582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.