Zobrazeno 1 - 10
of 316
pro vyhledávání: '"Gerpott Torsten J."'
Autor:
Gerpott Torsten J.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 13, Iss 4, Pp 1150-1173 (2018)
So far, management practitioners and scholars alike assume that raises in the contractual absolute maximum bandwidth of Internet connections increase the attitudinal bonds of customers with their access provider. The present study broadens this persp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f817079b30634442af2fd8c43bd55252
Autor:
Gerpott Torsten J.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 11, Iss 4, Pp 566-596 (2016)
In a Pay What You Want (PWYW) setting companies empower their customers to fix the prices buyers voluntarily pay for a delivered product or service. The seller agrees to any price (including zero) customers are paying. For about ten years researchers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc002dc9435b4c96ae21018430d9d8a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerpott, Torsten J., Meinert, Phil
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications May-June 2017 23:1-13
Publikováno v:
Digital Policy, Regulation and Governance, 2017, Vol. 19, Issue 4, pp. 317-331.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPRG-02-2017-0009
Autor:
Gerpott, Torsten J.
Publikováno v:
Wirtschaftsdienst. 102:688-693
Immer wieder werden auf der EU-Ebene und in den EU-Mitgliedstaaten neue Gesetze geschaffen, die unfaire Designmuster bei Nutzeroberflächen auf Websites vor allem durch Verbote beseitigen sollen. Diese legalistische Politik erfordert jedoch Ergänzun
Publikováno v:
In Journal of Behavioral and Experimental Economics December 2016 65:135-145