Zobrazeno 1 - 10
of 417
pro vyhledávání: '"Gerjets, Peter"'
Autor:
Hou, Ruikun, Fütterer, Tim, Bühler, Babette, Bozkir, Efe, Gerjets, Peter, Trautwein, Ulrich, Kasneci, Enkelejda
Publikováno v:
Proceedings of the 25th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED 2024)
Classroom observation protocols standardize the assessment of teaching effectiveness and facilitate comprehension of classroom interactions. Whereas these protocols offer teachers specific feedback on their teaching practices, the manual coding by hu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.15310
Autor:
Bühler, Babette, Bozkir, Efe, Deininger, Hannah, Gerjets, Peter, Trautwein, Ulrich, Kasneci, Enkelejda
Successful learning depends on learners' ability to sustain attention, which is particularly challenging in online education due to limited teacher interaction. A potential indicator for attention is gaze synchrony, demonstrating predictive power for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.00333
Autor:
Daltoè, Tosca, Ruth-Herbein, Evelin, Brucker, Birgit, Jaekel, Ann-Kathrin, Trautwein, Ulrich, Fauth, Benjamin, Gerjets, Peter, Göllner, Richard
Publikováno v:
In Computers & Education May 2024 213
Autor:
Sümer, Ömer, Goldberg, Patricia, D'Mello, Sidney, Gerjets, Peter, Trautwein, Ulrich, Kasneci, Enkelejda
Student engagement is a key construct for learning and teaching. While most of the literature explored the student engagement analysis on computer-based settings, this paper extends that focus to classroom instruction. To best examine student visual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.04215
Understanding students' and teachers' verbal and non-verbal behaviours during instruction may help infer valuable information regarding the quality of teaching. In education research, there have been many studies that aim to measure students' attenti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.05080
This paper addresses the problem of understanding joint attention in third-person social scene videos. Joint attention is the shared gaze behaviour of two or more individuals on an object or an area of interest and has a wide range of applications su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.03960
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2023 4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.