Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Gerencser, Kristina R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Sep 01. 29(3), 606-618.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380453
Autor:
Gerencser, Kristina R., Akers, Jessica S., Becerra, Lorraine A., Higbee, Thomas S., Sellers, Tyra P.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Mar 01. 29(1), 122-152.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380427
Autor:
Gerencser, Kristina R., Higbee, Thomas S., Contreras, Bethany P., Pellegrino, Azure J., Gunn, Summer L.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2018 Dec 01. 27(4), 461-487.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44987541
Autor:
Gerencser, Kristina R.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Training paraprofessionals who work with children with Autism Spectrum Disorder and other related developmental disabilities can be a challenge due to limited resources, time, and money. Alternative ways to train paraprofessionals on a larger scale i
Autor:
Gerencser, Kristina R.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Training paraprofessionals who work with children with Autism SpectrumDisorder and other related developmental disabilities can be a challenge due to limited resources, time, and money. Alternative ways to train paraprofessionals on a larger scale is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lomas Mevers, Joanna, Call, Nathan A., Gerencser, Kristina R., Scheithauer, Mindy, Miller, Sarah J., Muething, Colin, Hewett, Shannon, McCracken, Courtney, Scahill, Lawrence, McElhanon, Barbara O.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Mar2020, Vol. 50 Issue 3, p757-765, 9p, 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.