Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Gerami, Saba"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerami, Saba
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2023, p487-497, 11p
Autor:
Gerami, Saba1 (AUTHOR) sgerami@umich.edu, Mesa, Vilma1 (AUTHOR), Chamberlain, Lynn2 (AUTHOR), Quiroz, Carlos3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology. May2023, p1-22. 22p. 7 Illustrations, 1 Chart.
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::864adaa434b7b6c07c14e919c6766365
https://hdl.handle.net/10045/126753
https://hdl.handle.net/10045/126753
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Jan2022, Vol. 53 Issue 1, p131-150, 20p
Autor:
Mali, Angeliki, Gerami, Saba, Ullah, Amin, Mesa, Vilma, Felmer, Patricio, Liljedahl, Peter, Koichu, Boris
Publikováno v:
Problem Solving in Mathematics Instruction and Teacher Professional Development, 317-335
STARTPAGE=317;ENDPAGE=335;TITLE=Problem Solving in Mathematics Instruction and Teacher Professional Development
Research in Mathematics Education ISBN: 9783030292140
STARTPAGE=317;ENDPAGE=335;TITLE=Problem Solving in Mathematics Instruction and Teacher Professional Development
Research in Mathematics Education ISBN: 9783030292140
In this chapter, we focus on the ways two community college instructors worked with students to demonstrate the solution of contextualized algebra problems in their college algebra lessons. We use two classroom episodes to illustrate how they sought
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be7cf01908a812dc3a13f62baf551b36
https://research.rug.nl/en/publications/bf86c85b-e732-44a3-805b-8213cdb72711
https://research.rug.nl/en/publications/bf86c85b-e732-44a3-805b-8213cdb72711
Autor:
Lim, Dexter, Kimani, Patrick, Duranczyk, Irene, Watkins, Laura L., Gerami, Saba, Breit-Goodwin, Megan, Cawley, Anne
Publikováno v:
MathAMATYC Educator; Fall2020, Vol. 12 Issue 1, p12-20, 9p
Publikováno v:
MathAMATYC Educator; Spring2020, Vol. 11 Issue 3, p34-39, 6p