Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Geraldo, Andreia"'
Autor:
Ramião, Eduarda1,2 (AUTHOR) p7688@ulusofona.pt, Geraldo, Andreia1,2,3 (AUTHOR) patricia.figueiredo@ulusofona.pt, Figueiredo, Patrícia1,3 (AUTHOR), Barroso, Ricardo4,5,6 (AUTHOR) rbarroso@utad.pt, Barbosa, Fernando1,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p525. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geraldo, Andreia, Dores, Artemisa R., Carvalho, Irene P., Guerreiro, Sandra, Castro-Caldas, Alexandre, Barbosa, Fernando
Publikováno v:
Applied Neuropsychology: Adult; Sep/Oct2024, Vol. 31 Issue 5, p974-983, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santos, Isabel, Ferreira-Santos, Fernando, De Oliveira Pinto, Joana Filipa Freire Teixeira, Geraldo, Andreia, DeFilippis, Nick, Monteiro, Soraia
A systematic review to update available information on neuropsychological testing via videoconferencing, reassess the effectiveness of neuropsychological assessment via videoconferencing, identify factors that contribute to variable test outcomes, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d88c324bde4f73c77c7114632ea50ad9
Autor:
Câmara, Joana1,2,3 (AUTHOR) joana.camara@arditi.pt, Geraldo, Andreia4,5,6 (AUTHOR), Vilar, Manuela (AUTHOR), Fermé, Eduardo2,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Current Psychology. Oct2024, p1-37.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Researchers who have been assessing the efcacy of cognitive rehabilitation (CR) programs are expressing a growing concern with the validity of the assessment protocols and have tried to improve them by including multidomain measures in addition to co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2595::b7134f45007c63ecca207320cd3ecd78
https://hdl.handle.net/10400.22/20286
https://hdl.handle.net/10400.22/20286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.