Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Geraedts, C."'
Autor:
De Jong, Ton, Weinberger, A., Girault, I., Kluge, A., Lazonder, A. W., Pedaste, M., Ludvigsen, Sten, Ney, M., Wasson, B., Wichmann, A., Geraedts, C., Giemza, A., Hovardas, Tasos, Julien, R., van Joolingen, W. R., Lejeune, A., Manoli, Constantinos C., Matteman, Yuri, Sarapuu, T., Verkade, A., Vold, V., Zacharia, Zacharias C.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development
Educational Technology Research and Development, Springer Verlag, 2012, 60 (5), pp.883-901. ⟨10.1007/s11423-012-9258-1⟩
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Educational Technology Research and Development, 2012, 60 (5), pp.883-901. ⟨10.1007/s11423-012-9258-1⟩
Educational technology research and development, 60(5), 883-901. Springer
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
Educational Technology Research and Development, Springer Verlag, 2012, 60 (5), pp.883-901. ⟨10.1007/s11423-012-9258-1⟩
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Educational Technology Research and Development, 2012, 60 (5), pp.883-901. ⟨10.1007/s11423-012-9258-1⟩
Educational technology research and development, 60(5), 883-901. Springer
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
International audience; Science Created by You (SCY) learning environments are computer-based environments in which students learn about science topics in the context of addressing a socio-scientific problem. Along their way to a solution for this pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1bc492dfbba6b49ba5df9f5163f46208
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00873885
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00873885
Autor:
Furberg, A., Geraedts, C., Girault, I., d'Ham, C., Heerink, J., Julien, R., Lazonder, Adrianus W., Matteman, Y., Marzin, P., Villako, H.A.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::465ef62cc5ba5aebfd3b5d54d4e92b57
https://research.utwente.nl/en/publications/scy--mission-4(80b71b58-ded9-422c-aa72-457c007e6007).html
https://research.utwente.nl/en/publications/scy--mission-4(80b71b58-ded9-422c-aa72-457c007e6007).html
Autor:
Kluge, A.W., Furberg, A., Dolonen, J., Ludvigsen, S., Zacheria, Z., Xenofontos, N., Tsivitanidou, O., Manoli, C., Hovardas, A., Kanellidou, M., Theocharous, M., van Dijk, Alieke Mattia, Lazonder, Adrianus W., Geraedts, C., Heerink, J., Piksööt, J., Sarapuu, T., Puusepp, A.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9bbb2381e992c2edccb1bc16eaed0fe7
https://research.utwente.nl/en/publications/scy-second-formative-evaluation-report(d3e88979-6c1b-4275-94dc-5cf56846c3de).html
https://research.utwente.nl/en/publications/scy-second-formative-evaluation-report(d3e88979-6c1b-4275-94dc-5cf56846c3de).html
Autor:
De Jong, Ton, Van Joolingen, W. R., Giemza, A., Girault, I., Hoppe, U., Kindermann, J., Kluge, A., Lazonder, A. W., Vold, V., Weinberger, A., Weinbrenner, S., Wichmann, A., Anjewierden, A., Bodin, M., Bollen, L., D'Ham, C., Dolonen, J., Engler, J., Geraedts, C., Grosskreutz, H., Hovardas, Tasos, Julien, R., Lechner, J., Ludvigsen, Sten, Matteman, Yuri, Meistadt, Ø., Næss, B., Ney, M., Pedaste, M., Perritano, A., Rinket, M., Von Schlanbusch, H., Sarapuu, T., Schulz, F., Sikken, J., Slotta, J., Toussaint, J., Verkade, A., Wajeman, C., Wasson, B., Zacharia, Zacharias C., Van Der Zanden, M.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology
Br J Educ Technol
Scopus
Br J Educ Technol
Scopus
41 6 909 921 Cited By :45
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::35cf1794045f66b5eada8f68c4b226ad
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37860
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.