Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Gera, T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rappo, U., Kahan-Hanum, M., Ussery, X., Kario, E., Nevenzal, H., Weiner, I., Livnat, H. Sberro, Gera, T., Jablonska, J., Buchshtab, N., Axelrod, T., Bahar, O., Lev, V., Tzur, Y., Zarchin, Y., Golembo, M., Vilchez, R., Kerem, E., Bassan, M
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis October 2023 22 Supplement 3:S66-S67
Autor:
Rappo, U., Kahan-Hanum, M., Ussery, X., Kario, E., Nevenzal, H.T., Weiner, I.N., Livnat, H. Sberro, Gera, T., Jablonska, J., Buchshtab, N., Axelrod, T., Bahar, O., Lev, V., Tzur, Y., Zarchin, Y., Golembo, M., Vilchez, R., Kerem, E., Bassan, M.
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis June 2023 22 Supplement 2:S93-S93
Autor:
Gera, T.
Publikováno v:
Психологія і особистість; № 2 (2012); 128-140
Psychology and Personality; № 2 (2012); 128-140
Psychology and Personality; № 2 (2012); 128-140
Article discusses the problem of diagnosis of the teacher’s creative potential in the context of theoretical-methodological, diagnostic, experimental and forming stages research actualization of educator’s personal resources. There are differen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.