Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Georgiou, Stelios N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας; Τόμ. 27 Αρ. 2 (2022): Ειδικό Τεύχος αφιερωμένο στη μνήμη της Κατερίνας Μαριδάκη-Κασσωτάκη: Γονικότητα και Ανάπτυξη; 123-142
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 27 No. 2 (2022): Special Issue: Parenting and Development, in memoriam of Katerina Maridaki-Kassotaki; 123-142
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 27 No. 2 (2022): Special Issue: Parenting and Development, in memoriam of Katerina Maridaki-Kassotaki; 123-142
Σκοπός της παρούσας θεωρητικής περιγραφής είναι να σκιαγραφηθεί το φαινόμενο της ανθεκτικότητας ως ένα συστημικό και πολυδιάστατο φαι
Autor:
Georgiou, Stelios N.1 (AUTHOR) stege@ucy.ac.cy, Charalambous, Kyriakos1 (AUTHOR), Stavrinides, Panayotis1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Aggressive Behavior. Jan2020, Vol. 46 Issue 1, p107-115. 9p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2000 Sep 01. 15(3), 297-311.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421627
Autor:
Georgiou, Stelios N.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 1994, Vol. 8, Issue 2, pp. 5-10.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09513549410055379
Publikováno v:
Aggressive Behavior
Aggr Behav
Aggr Behav
The aim of the present study was to examine the existing association between mindfulness, impulsivity, moral disengagement, and bullying experiences at school. Longitudinal data were collected in three points in time (T1, T2, T3) with 6 months interv
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology; Jul-Sep2022, Vol. 10 Issue 3, p395-407, 13p
Publikováno v:
Social Psychology of Education
Soc Psychol Educ
Soc Psychol Educ
The purpose of this study was to examine the relationship between parenting styles, cultural values and bullying behavior at school. The main objective was to test the mediating role of cultural values in these relationships. The participants were 98
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab6b89c0ce47cb66d4a21d5dd932d1cd
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/63870
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/63870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.