Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Georgiadou Olga"'
Publikováno v:
Annals of General Psychiatry, Vol 9, Iss Suppl 1, p S184 (2010)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a194c2260f9a4f19a509ca4955bef85a
Publikováno v:
Annals of General Psychiatry, Vol 7, Iss Suppl 1, p S202 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c0fe5853607467f8e7e70a64d64d9b3
Autor:
Adamopoulou Aravella, Ziliaskopoulou Despina, Kosti Fotini, Protogerou Chrysi, Bozikas Vasilis, Garyfallos George, Georgiadou Olga
Publikováno v:
Annals of General Psychiatry, Vol 7, Iss Suppl 1, p S227 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec186b8eda9a4973ab5afc6a86e82135
Publikováno v:
Annals of General Psychiatry, Vol 7, Iss Suppl 1, p S203 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9d019cf394d4fb9b31afe9908c7b634
Autor:
Damikouka, Ioanna, Georgiadou, Olga
Publikováno v:
Environmental Sciences Proceedings; 2023, Vol. 26, p1-5, 5p
Cílem této práce je prozkoumat využití nových technologií v e-learningu, které vytváří nové výzvy v oblasti otevřeného a distančního vzdělávání. Dalším tématem, kterým se v tomto výzkumu zabýváme, jsou systémy řízení u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::f4596a162b63f1b10e52b84917768795
http://hdl.handle.net/11025/46477
http://hdl.handle.net/11025/46477
Information and Communication Technologies are applied and affect more and more areas of human activity. The rapid evolution of New Technologies in the first decade of the 21st century creates new data in the field of distance education, contributes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::80569981372f104e80c6857081d87879
http://hdl.handle.net/11025/43585
http://hdl.handle.net/11025/43585
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 3-2 77-88
Istanbul Journal of Innovation in Education
Istanbul Journal of Innovation in Education
Cet article concerne l’influence de l’orthographe de la langue à acquérir d’une partet d’autre part celle de langues déjà connues, sur la prononciation d’apprenants d’unenouvelle langue étrangère. Nous examinons ce phénomène chez
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7590187eafa0d5ed335facc829d442fd
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ieyd/issue/35791/402256
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ieyd/issue/35791/402256
This study aimed to determine whether the use of an iPod-based independent, out- of-class Repeated Reading activity would have an impact on English for Specific Academic  Purposes students’ Oral Reading Fluency (ORF). The research framework incl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::4d91e57308a384113e628099ea97913a
https://hdl.handle.net/20.500.14279/10707
https://hdl.handle.net/20.500.14279/10707
Autor:
Plessas, Athanasios, Georgiadou, Olga, Stefanis, Vassilios, Komninos, Andreas, Garofalakis, John
Publikováno v:
2015 IEEE International Conference on Computer & Information Technology; Ubiquitous Computing & Communications; Dependable, Autonomic & Secure Computing; Pervasive Intelligence & Computing; 2015, p1316-1324, 9p