Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Georgiadou, Elisavet"'
Genomförda undersökningar av olika forskare och inom olika undervisningsområden visar att formativ bedömning förbättrar elevers inlärning och förståelse. Den svenska läroplanen från 2011 (Skolverket 2011a) ger tydliga rekommendationer om a
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-35648
Publikováno v:
LUNFD6(NFFR-3111)/1-17/(2011); (2011)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81b453e2d90f416510084046f90fa2e6
https://lup.lub.lu.se/record/2173656
https://lup.lub.lu.se/record/2173656
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Georgiadou, Elisavet, Stenström, Kristina, Uvo, Cintia, Nilsson, Peter, Skog, Göran, Mattsson, Sören
Publikováno v:
Radiation & Environmental Biophysics; May2013, Vol. 52 Issue 2, p175-187, 13p
Autor:
Andersson Georgiadou, Elisavet, Gonçalves, Isabel, Bertacchi Uvo, Cintia, Nilsson, Jan, Skog, Göran, Mattsson, Sören, Pedro, Luis M., Fernandes e Fernandes, José
Publikováno v:
Radiocarbon; 2013, Vol. 55 Issue 2, p874-884, 11p
Publikováno v:
Radiocarbon; Apr2011, Vol. 53 Issue 2, p800-807, 8p